Friday, August 20, 2010

Nema veće planine od kućnoga praga!

-->
    Ljudi kojima na putovanjima tuđina brzo i srdačno postane bliska i koji imaju oko za pravo i vredno, to su isti oni ljudi koji su u životu uopšte prepoznali smisao i koji znaju da slede svoju zvezdu. Jaka nostalgija za izvorima života, težnja da se oseti prijateljstvo i jedinstvo sa svim što živi, stvara, raste, to je ključ za tajne sveta koje ćete željno i s radošću slediti ne samo na putovanjima u daleke zemlje, već i u ritmu svakodnevnog života i doživljavanja. Hermann Hesse 


    Svako putovanje ima svoj početak. Svi putujemo od rođenja, kroz život. Mnogi na mjestu gdje se rode na njemu i umru. Neki odu, ali se vrate da bi umrli na mjestu svog rođenja. Dok neki odu i nikada se ne vrate tamo gdje su se rodili, a možda ni ne znaju gdje je to mjesto. 
    Ja sam jedan od onih koji znaju gdje su rođeni i od onih koje nije briga gdje će umrijeti. Ja sam od onih koji imaju samo jednu brigu: kako vidjeti sva ta mjesta na kojima su se ljudi stoljećima rađali i umirali, ali i mjesta gdje ljudi nisu mnogo zalazili, niti se libe tamo često zalaziti. Ja sam od onih koji svoje bogatstvo stječu preko svojih očiju, to što one vide a duša osjeti...
    Ja sam, također, od onih koji druge ljude i različite kulture vidi kao svoje, ili vidim obrnutog sebe u njima, u njima vidim raznolikost svijeta – još bogatstva za mene... 

No comments:

Post a Comment